De start van een nieuw avontuur - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van daniella - WaarBenJij.nu De start van een nieuw avontuur - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van daniella - WaarBenJij.nu

De start van een nieuw avontuur

Door: Daniella

Blijf op de hoogte en volg daniella

02 November 2015 | Hong Kong, Hong Kong

De ochtend van vertrek begonnen de zenuwen te komen ik was er klaar voor. Weggebracht Door familie. Door de douane en de spanning zakt weg en ik ben nu klaar voor vertrek. De tijd tikt weg zolang ik maar in beweging blijf. In het toestel bleek dat we wat vertraging zouden oplopen(ca.1 uur). Iets minder dan 11 uur hebben we erover gedaan. Gelukkig heb ik een ruime overstap tijd in Hong Kong. Daar mezelf getrakteerd op een lounge met douche en massage en lekker eten en drinken. Laat het 2 de deel van de vlucht nogmaals 11 uur naar Auckland maar beginnen.

• 02 November 2015 - 08:43

Floor:

Daantje, verheug me op je verhalen. Geniet ervan! Liefs, Floor

• 02 November 2015 - 10:33

Hannie :

Daantje, leuke om al wat te lezen . liefs, Hannie

• 02 November 2015 - 15:26

Carola :

Wel ff lekker een massage na zo.n lange zit...Doe je goed!!! Op naar deel 2. Suc6!!!!

• 02 November 2015 - 18:16

Arjen En Leonie:

Veel plezier Daan! Lekker genieten, en wij genieten mee via je blog ;-) Dikke kus van ons xxx

• 02 November 2015 - 19:33

Ria:

Leuk daan. Het avontuur is echt begonnen.
    Ik ga je zeker verder volgen.

Have fun ! veel plezier, en haal er alles uit. :-)

• 02 November 2015 - 20:23

Esther:

Benieuwd naar alle verhalen over je avontuur. Veel plezier daar!! Xxx Esther

• 05 November 2015 - 17:07

Oma:

Genieten en nieuwe indrukken opdoen veel plezier lief.
    knuffel Oma.